Tylko teraz darmowa dostawa dla zamówień powyżej 89 zł! | Raty 10x0% lub 30x0% (RRSO 0%) Sprawdź

Proponowane kategorie

Proponowani producenci

Proponowane produkty

  • {{ item.price }} {{ response.currency_symbol }}

Proponowane poradniki

Nie znaleziono

Poradnik Inlago

  • PRODUKTY

    • Wszystkie produkty oferowane przez sklep Inlago.pl są nowe, fabrycznie zapakowane przez producenta. Do naszych Klientów trafiają produkty z oryginalnymi plombami, taśmami i etykietami.

    • Jeśli chcesz porównać dwa, trzy albo więcej produktów, możesz skorzystać z naszej porównywarki. Przy każdym produkcie znajduje się przycisk „dodaj do porównania”. Wystarczy go nacisnąć, a produkt trafi na „listę porównania”. Dzięki temu szybko sprawdzisz, czym się różnią produkty i łatwiej podejmiesz decyzję o zakupie.

    • Na stronie sklepu internetowego Inlago.pl umieściliśmy blog z poradami i aktualnościami. Znajdziesz tam artykuły, które pomogą Ci w wyborze odpowiednich sprzętów, a także rankingi z produktami polecanymi przez nas sklep, jak i tymi, które cieszą się największą popularnością Klientów. Jeśli nasze poradniki nie rozwieją Twoich wątpliwości, zawsze możesz skontaktować się telefonicznie lub mailowo z naszym działem Obsługi Klienta.

    • Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o jego stanie dostępności: Produkt dostępny – towar znajduje się na naszym magazynie i możemy go wysłać w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Produkt niedostępny – oznacza to, że produktu nie ma w naszym magazynie. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej go sprowadzić.

  • REALIZACJA ZAMÓWIENIA

    • Zamówienia można składać przez stronę internetową www.inlago.pl, telefonicznie pod numerem 22 245 44 00 lub przez pocztę e-mail na adres [email protected]

    • W celu zmiany zamówienia należy jak najszybciej skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, pod numerem tel. 22 245 44 00.

    • Istnieje możliwość anulacji złożonego zamówienia poprzez kontakt z naszą infolinią pod numerem: 22 245 44 00. Należy jednak pamiętać, że zamówienie może zostać anulowane najpóźniej do momentu wydania paczki z magazynu.

    • O realizacji zamówienia Klienci są informowani na bieżąco poprzez wiadomość e-mail. W przypadku nieotrzymania takiej wiadomości prosimy o kontakt z naszą infolinią: 22 245 44 00.

  • PŁATNOŚCI

    • Za zamówienie można zapłacić poprzez:

      • Szybkie płatności Przelewy24– przelew internetowy dociera do nas zazwyczaj w kilka minut.
      • Przelew tradycyjny – jest to przedpłata bezpośrednio na nasze konto bankowe.
      • Za pobraniem – w takim przypadku za zakupu płaci się kurierowi przy odbiorze towaru. Koszt płatności za przesyłkę pobraniową wynosi 4,90 zł.

       

    • W przypadku wyboru płatności przelewem lub za pomocą systemu szybkich płatności należy dokonać zapłaty w trakcie składania zamówienia. Jeśli w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia Klient nie dokona zapłaty, zamówienie zostanie anulowane.

    • Faktury za zakupy w sklepie Inlago.pl wysyłamy elektronicznie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

  • DOSTAWA

    • Koszt dostawy jest uzależniony od rodzaju wybranej formy dostawy przesyłki. Wybierając przesyłkę pobraniową, Klient zapłaci dodatkowo 4,90 zł przy odbiorze towaru.

    • Nie, transport naszych przesyłek odbywa się wyłącznie na terytorium Polski.

    • Kurierzy standardowo dostarczają paczki w godzinach od 8:00 do 17:00. Natomiast w Paczkomacie InPost paczka będzie oczekiwać na odbiór do 48 godzin od momentu umieszczenia jej w skrytce.

    • Kurierzy mają obowiązek dostarczyć pod pierwsze drzwi Klienta paczkę, której waga nie przekracza 30 kg. Jeśli przesyłka waży więcej, kurier może odmówić wniesienia jej do domu.

    • W takiej sytuacji zachęcamy do kontaktu z firmą kurierską, która realizowała dostawę przesyłki. Wszystkie informacje niezbędne do śledzenia statusu przesyłki Klient otrzymuje w wiadomości mailowej.

    • W momencie odbioru przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku uszkodzenia Klient ma prawo otworzyć przesyłkę przy kurierze i sprawdzić stan produktu przed podpisaniem poświadczenia odbioru.

  • ZWROTY I REKLAMACJE

    • Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta, Klient ma prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Produkt nie może być jednak używany ani nosić żadnych śladów użytkowania.

    • Aby zwrócić zakupiony towar, Klient powinien wypełnić formularz Odstąpienia od umowy i wysłać go do nas mailowo lub razem ze zwracanym produktem. Koszt przesyłki zwracanego towaru zawsze pokrywa Klient.

    • W takim przypadku należy złożyć reklamację.

    • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu lub jego wady fabrycznej Klient może zgłosić reklamację w następujący sposób:

      • Poprzez formularz elektroniczny
      • Pocztę e-mail na adres [email protected]
      • W formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

      GT Group – Dział Zwrotów i Reklamacji Inlago
      Ul. Cetnarskiego 35/37
      37-100 Łańcut

      Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Zadzwoń do nas
pon-pt: 8:00-16.00
Napisz do nas