Tylko teraz darmowa dostawa dla zamówień powyżej 89 zł! | Raty 10x0% lub 30x0% (RRSO 0%) Sprawdź
Tylko teraz darmowa dostawa dla zamówień powyżej 89 zł! | Raty 10x0% lub 30x0% (RRSO 0%) Sprawdź
Jeśli otrzymałeś niepełnowartościowy, niekompletny lub uszkodzony produkt, możesz złożyć jego reklamację. Zgłoszenie reklamacyjne złożysz w następujący sposób:
• poprzez formularz elektroniczny
• pocztę e-mail na adres [email protected]
• w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:
GT Group – Dział Zwrotów i Reklamacji Inlago
Ul. Cetnarskiego 35/37
37-100 Łańcut
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania przez nasz Dział Reklamacji i w tym terminie skontaktujemy się z Tobą przekazując informację o wyniku reklamacji.
Bądź na bieżąco z naszymi promocjami!
Zapisz się do newslettera